HP rozszerza ofertę DaaS (Device as a Service)

Firma HP Inc. przedstawiła nową ofertę rozwiązań Device as Service (DaaS)[1] dla klientów i partnerów, w tym nowe możliwości analizy predykcyjnej dostępne jako usługa, by zaspokajać potrzeby klientów w jak najszerszym zakresie, a także wsparcie działów IT poprzez HP Tech Café Market.

Ciągłe rozwijanie oferty usługowej odzwierciedla nacisk, jaki HP kładzie na spełnianie zmieniających się potrzeb pracowników firm – powiedział Guy Collet, head of Personal Systems Services, EMEA, HP Inc. – Rozszerzone usługi zapewniają inteligentne, uproszczone rozwiązania dla nowoczesnego personelu i otwierają nowe możliwości rozwoju dla naszych klientów, partnerów dystrybucyjnych oraz biznesu.

Usługi HP DaaS stają się coraz popularniejsze w miarę, jak korporacyjne działy IT szukają nowych sposobów na wydajne i efektywne zarządzanie urządzeniami HP i innych producentów. Dział usług HP odnotowuje duże wzrosty, a rozwiązania HP DaaS są obecnie oferowane przez niemal 100 partnerów na całym świecie.

Analiza, wgląd i ujednolicone zarządzanie punktami końcowymi

Według IDC2, 63 proc. menedżerów IT w firmach twierdzi, że zarządzanie urządzeniami pochłania dużo zasobów i że woleliby skupić się na innych projektach IT, takich jak mobilność, aplikacje biznesowe oraz bezpieczeństwo. Aby im pomoć, HP rozszerza ofertę w zakresie analityki sprzętu w czasie rzeczywistym oraz aktywnego zarządzania urządzeniami. Usługa HP umożliwia klientom analizę wydajności sprzętu, wcześniejsze wykrywanie potencjalnych problemów oraz aktywne podejmowanie kroków zaradczych. Unikatowe możliwości analityki danych poprzez HP DaaS są teraz dostępne dla urządzeń Windows, Android, iOS i macOS, tworząc wieloplatformowe rozwiązanie, które zwiększa wydajność IT i podnosi komfort pracy.

Dostosowane rozwiązania i maksymalna elastyczność

Umowy HP DaaS mogą być dostosowane do unikatowych potrzeb klientów poprzez łatwe dodawanie konkretnych usług zarządzania cyklem życia produktów. Firma HP wprowadziła HP Tech Café Market Enhanced, kompleksowe rozwiązanie do sprzedaży i przechowywania, które zapewnia natychmiastowy dostęp do akcesoriów oraz całodobowych automatów umożliwiających wymianę lub naprawę urządzenia. Oprócz sprzedaży i przechowywania, HP zajmuje się zamówieniami, uzupełnianiem zapasów i raportowaniem. Rozwiązanie spełnia potrzeby coraz bardziej mobilnego personelu i zacznie upraszcza pracę działów IT.

Więcej informacji o usługach HP Device as a Service można  znaleźć pod adresem www.hp.com/go/DaaS. Firma HP będzie również prezentować rozszerzoną ofertę DaaS na targach Mobile World Congress 2018 w Barcelonie, które odbędą się w dniach 26 lutego – 1 marca 2018 r.

 

1. Plany HP DaaS i (lub) dołączone komponenty mogą różnić się w zależności od regionu lub autoryzowanego partnera HP DaaS. Aby poznać szczegóły, należy skontaktować się z lokalnym przedstawicielem HP lub autoryzowanym partnerem DaaS. Usługi HP podlegają stosownym zasadom i warunkom świadczenia usług HP, o których Klient jest informowany w momencie zakupu. Klient może mieć dodatkowe uprawnienia na mocy lokalnych przepisów, na które w żaden sposób nie wpływają warunki i zasady świadczenia usług HP albo ograniczona gwarancja HP dołączona do produktu HP.

2. IDC Commercial IT Needs and Biggest Challenges: IDC DaaS Americas Study, październik 2016 r.

Źródło: HP